Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
ten poradnik w nadziei, że jego lektura pomoże nam, klientom, lepiej zrozumieć banki i uczynić nasze kontakty z nimi przyjemniejszymi.


PRZY KASIE I BANKOMACIE
ANDRZEJ S. NARTOWSKI

Zamiast kłócić się z kasjerem - idź z pretensjami do dyrektora banku!
Banki istnieją po to, by pomnażać nasze pieniądze i pożyczać nam cudze. Uboczną stroną współpracy z bankami bywa jednak często zbędna strata czasu i nerwów! Kilka jest tego przyczyn. Brakuje lokali bankowych. Jeszcze nie wszystkie oddziały dysponują najnowszą techniką. Kultura obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Równie dokuczliwy bywa także brak wyrobienia klientów banków.
Banki krępują się pouczać swoich klientów o zasadach kultury
ten poradnik w nadziei, że jego lektura pomoże nam, klientom, lepiej zrozumieć banki i uczynić nasze kontakty z nimi przyjemniejszymi.<br><br><br>&lt;tit&gt;PRZY KASIE I BANKOMACIE&lt;/&gt; <br>ANDRZEJ S. NARTOWSKI<br><br>Zamiast kłócić się z kasjerem - idź z pretensjami do dyrektora banku!<br>Banki istnieją po to, by pomnażać nasze pieniądze i pożyczać nam cudze. Uboczną stroną współpracy z bankami bywa jednak często zbędna strata czasu i nerwów! Kilka jest tego przyczyn. Brakuje lokali bankowych. Jeszcze nie wszystkie oddziały dysponują najnowszą techniką. Kultura obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Równie dokuczliwy bywa także brak wyrobienia klientów banków.<br>Banki krępują się pouczać swoich klientów o zasadach kultury
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego