Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produkty.
Strategia koncentracji polega na koncentrowaniu się przedsiębiorstwa na określonej grupie nabywców, pewnej grupie towarowej lub na rynku geograficznym. Strategia koncentracji zawsze wiąże się z pewnymi ograniczeniami możliwego do osiągnięcia udziału w całym rynku. Wymienione strategie mają uniwersalny charakter i można je stosować na różnych rynkach, oczywiście także w krajach Unii Europejskiej.
Warto jednak pokazać pewne ich warianty, biorąc pod uwagę ich zasięg geograficzny, czyli globalizację w skali europejskiej lub też koncentrację.
Przedstawia to rys.22.
W takim ujęciu można mówić o czterech rodzajach strategii konkurowania na rynku Unii Europejskiej. Są to:

Skoncentrowana geograficznie strategia niskich cen

Polega ona na konkurowaniu
produkty.<br>Strategia koncentracji polega na koncentrowaniu się przedsiębiorstwa na określonej grupie nabywców, pewnej grupie towarowej lub na rynku geograficznym. Strategia koncentracji zawsze wiąże się z pewnymi ograniczeniami możliwego do osiągnięcia udziału w całym rynku. Wymienione strategie mają uniwersalny charakter i można je stosować na różnych rynkach, oczywiście także w krajach Unii Europejskiej.<br>Warto jednak pokazać pewne ich warianty, biorąc pod uwagę ich zasięg geograficzny, czyli globalizację w skali europejskiej lub też koncentrację.<br>Przedstawia to rys.22.<br>W takim ujęciu można mówić o czterech rodzajach strategii konkurowania na rynku Unii Europejskiej. Są to:<br><br>&lt;tit&gt;Skoncentrowana geograficznie strategia niskich cen&lt;/&gt;<br><br>Polega ona na konkurowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego