Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
zaczynamy zastanawiać się, po co to kupiliśmy.

Zasada promocji sięgnęła absurdu

- To efekt działania "reguły wzajemności". Jeśli ktoś nam okazuje zainteresowanie i sympatię, czymś nas częstuje, coś nam daje, chcemy mu to jakoś odwzajemnić. Najprostszym sposobem jest kupienie proponowanego towaru - tłumaczy dr Dominika Maison, kierownik studium psychologii zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Bardzo lubimy, kiedy w sklepie coś się dzieje. Zwłaszcza dla supermarketów prezentacje i degustacje są ważnym elementem działalności, dodatkowym magnesem przyciągającym klientów. "Specyfiką robienia zakupów w dużych sklepach jest to, że stały się one miejscem relaksu, spędzania wolnego czasu, a promocje pełnią funkcję ťprzyjemnego z pożytecznymŤ - można poznać coś nowego
zaczynamy zastanawiać się, po co to kupiliśmy.<br><br>&lt;tit&gt;Zasada promocji sięgnęła absurdu&lt;/&gt;<br><br> - To efekt działania "reguły wzajemności". Jeśli ktoś nam okazuje zainteresowanie i sympatię, czymś nas częstuje, coś nam daje, chcemy mu to jakoś odwzajemnić. Najprostszym sposobem jest kupienie proponowanego towaru - tłumaczy dr Dominika Maison, kierownik studium psychologii zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.<br><br>Bardzo lubimy, kiedy w sklepie coś się dzieje. Zwłaszcza dla supermarketów prezentacje i degustacje są ważnym elementem działalności, dodatkowym magnesem przyciągającym klientów. "Specyfiką robienia zakupów w dużych sklepach jest to, że stały się one miejscem relaksu, spędzania wolnego czasu, a promocje pełnią funkcję ťprzyjemnego z pożytecznymŤ - można poznać coś nowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego