Typ tekstu: Książka
Autor: Matejuk Piotr
Tytuł: Wojskowe przyrządy optyczne w II Rzeczypospolitej
Rok: 1997
jadąc 14 km po drodze równej, a 19 km po drodze "gruntowej wyboistej". Następnego dnia przejechano trasę 68 km jadąc z Ursusa przez Milanówek, Grodzisk Maz., Błonie, Włochy i z powrotem do Ursusa. W ostatnim dniu badany peryskop zamontowano na stanowisku kierowcy czołgu TK3. Przejechano ogółem 202 km na trasie Ursus-Radom-Ursus. Kierowca czołgu cały czas obserwował trasę przez peryskop, z tym że jazda do Radomia odbywała się w dzień, a z powrotem w nocy.
W sporządzonym po zakończeniu badań protokóle członkowie komisji stwierdzili: „Peryskop wielokierunkowy pomysłu kpt. Gundlacha. Wobec stwierdzenia wysokiej wartości peryskopu, jako środka obserwacyjnego na czołgach
jadąc 14 km po drodze równej, a 19 km po drodze "gruntowej wyboistej". Następnego dnia przejechano trasę 68 km jadąc z Ursusa przez Milanówek, Grodzisk Maz., Błonie, Włochy i z powrotem do Ursusa. W ostatnim dniu badany peryskop zamontowano na stanowisku kierowcy czołgu TK3. Przejechano ogółem 202 km na trasie Ursus-Radom-Ursus. Kierowca czołgu cały czas obserwował trasę przez peryskop, z tym że jazda do Radomia odbywała się w dzień, a z powrotem w nocy.<br>W sporządzonym po zakończeniu badań protokóle członkowie komisji stwierdzili: &lt;q&gt;&#132;Peryskop wielokierunkowy pomysłu kpt. Gundlacha. Wobec stwierdzenia wysokiej wartości peryskopu, jako środka obserwacyjnego na czołgach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego