Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
miesięcy, natomiast sama budowa terminalu - 3 lata. Powinien zostać oddany do użytku na początku 2005 r.

Okęcie XXI wieku

Koszt budowy terminalu wyniesie 300 mln USD. Jego przepustowość to 6,5 mln pasażerów rocznie. Obecnie istniejący terminal (o przepustowości 4 mln) ma być powiększony m.in. o specjalny sektor dla VIP-ów.
Pieniądze na rozbudowę lotniska będą najprawdopodobniej pochodziły ze środków własnych przedsiębiorstwa i kredytów. Dokładny sposób finansowania nie został jeszcze ustalony.
(PAP)



W Daewoo coraz mniej pracowników

Firma zmniejszy zatrudnienie. Zainteresowania Daewoo nie potwierdzają ani Hyundai ani Pohang Iron.
Daewoo Motor Co. planuje zwolnienie w tym roku 6,5 tys
miesięcy, natomiast sama budowa terminalu - 3 lata. Powinien zostać oddany do użytku na początku 2005 r.<br><br>&lt;tit&gt;Okęcie XXI wieku&lt;/&gt;<br><br>Koszt budowy terminalu wyniesie 300 mln USD. Jego przepustowość to 6,5 mln pasażerów rocznie. Obecnie istniejący terminal (o przepustowości 4 mln) ma być powiększony m.in. o specjalny sektor dla VIP-ów.<br>Pieniądze na rozbudowę lotniska będą najprawdopodobniej pochodziły ze środków własnych przedsiębiorstwa i kredytów. Dokładny sposób finansowania nie został jeszcze ustalony.<br>&lt;au&gt;(PAP)&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;W Daewoo coraz mniej pracowników&lt;/&gt;<br><br>Firma zmniejszy zatrudnienie. Zainteresowania Daewoo nie potwierdzają ani Hyundai ani Pohang Iron.<br>Daewoo Motor Co. planuje zwolnienie w tym roku 6,5 tys
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego