Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
segmentu na rynku niemieckim jest tzw. nowy konsument proekologiczny, określony przez instytuty badań konsumenckich po przeprowadzeniu analiz. Cechy takiej grupy ludzi - konsumentów ekologicznej żywności w RFN przedstawia kolejne zestawienie.



Mimo że prezentowane badania dotyczyły rynku niemieckiego, można sądzić, iż cechy tej grupy konsumentów w innych krajach Unii Europejskiej są zbliżone.
Warto w związku z tym zwrócić uwagę na zmiany w świadomości proekologicznej konsumentów niemieckich. Wskazują na to najnowsze badania Sample Institut z Moalln.
Wymagania konsumentów proekologicznych w stosunku do przedsiębiorstw są wyższe, niż wymagania określone przepisami prawnymi, dotyczącymi tych zagadnień. Konsumenci domagają się, aby firmy rozwiązywały problemy ekologiczne. Należy wyraźnie stwierdzić
segmentu na rynku niemieckim jest tzw. nowy konsument proekologiczny, określony przez instytuty badań konsumenckich po przeprowadzeniu analiz. Cechy takiej grupy ludzi - konsumentów ekologicznej żywności w RFN przedstawia kolejne zestawienie.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>Mimo że prezentowane badania dotyczyły rynku niemieckiego, można sądzić, iż cechy tej grupy konsumentów w innych krajach Unii Europejskiej są zbliżone.<br>Warto w związku z tym zwrócić uwagę na zmiany w świadomości proekologicznej konsumentów niemieckich. Wskazują na to najnowsze badania Sample Institut z Moalln.<br>Wymagania konsumentów proekologicznych w stosunku do przedsiębiorstw są wyższe, niż wymagania określone przepisami prawnymi, dotyczącymi tych zagadnień. Konsumenci domagają się, aby firmy rozwiązywały problemy ekologiczne. Należy wyraźnie stwierdzić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego