Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w pracy.
Analizując przydatność sieci do różnych celów (wykres 4) można zaobserwować, że najbardziej powszechne jest wykorzystywanie dostępu do sieci w celu prowadzenia korespondencji, czyli tzw. email. Europejczycy rzadziej korzystają z możliwości globalnej sieci www (World Wide Web). Kolejna ważna informacja, wynikająca z badań, to motywy wykorzystywania dostępu do sieci. Największe znaczenie ma możliwość tworzenia własnych stron w Internecie (własne witryny) i zdobywanie informacji - wykres5.
Korzysta się więc z możliwości prowadzenia promocji w skali globalnej i realizowania badań marketingowych w niespotykanej dotychczas skali. Jak wskazuje jednak wykres 6
Amerykanie korzystają z sieci w domu. W Europie Internet jest wykorzystywany przede wszystkim w pracy.<br>Analizując przydatność sieci do różnych celów (wykres 4) można zaobserwować, że najbardziej powszechne jest wykorzystywanie dostępu do sieci w celu prowadzenia korespondencji, czyli tzw. email. Europejczycy rzadziej korzystają z możliwości globalnej sieci www (World Wide Web). Kolejna ważna informacja, wynikająca z badań, to motywy wykorzystywania dostępu do sieci. Największe znaczenie ma możliwość tworzenia własnych stron w Internecie (własne witryny) i zdobywanie informacji - wykres5.<br>Korzysta się więc z możliwości prowadzenia promocji w skali globalnej i realizowania badań marketingowych w niespotykanej dotychczas skali. Jak wskazuje jednak wykres 6
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego