Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Natomiast w Belgii, Holandii i Niemczech, gdzie dominują sieci kablowe, dzięki wprowadzeniu satelitarnego przekazu cyfrowego, nowi konkurenci uzyskają dostęp do rynku. Charakteryzując nowoczesne środki przekazu promocyjnego, które można wykorzystywać na całym świecie, oczywiście także w krajach Unii Europejskiej, trzeba zwrócić uwagę na sieć Internet. Szczególne możliwości oferuje sieć World Wide Web. Punktem zwrotnym w rozwoju Internetu dla celów promocyjnych było pojawienie się usługi internetowej World Wide Webb z możliwością tworzenia własnych stron hipertekstowych. Już obecnie jest możliwe projektowanie plików mających charakter reklamowy lub public relations, które to strony mogą być oglądane przez wszystkich użytkowników sieci (rys.31).
Zalety Internetu jako środka
Natomiast w Belgii, Holandii i Niemczech, gdzie dominują sieci kablowe, dzięki wprowadzeniu satelitarnego przekazu cyfrowego, nowi konkurenci uzyskają dostęp do rynku. Charakteryzując nowoczesne środki przekazu promocyjnego, które można wykorzystywać na całym świecie, oczywiście także w krajach Unii Europejskiej, trzeba zwrócić uwagę na sieć Internet. Szczególne możliwości oferuje sieć World Wide Web. Punktem zwrotnym w rozwoju Internetu dla celów promocyjnych było pojawienie się usługi internetowej World Wide Webb z możliwością tworzenia własnych stron hipertekstowych. Już obecnie jest możliwe projektowanie plików mających charakter reklamowy lub public relations, które to strony mogą być oglądane przez wszystkich użytkowników sieci (rys.31).<br>Zalety Internetu jako środka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego