Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Hiszpania).
Tendencja koncentracji jest nieodwracalna we wszystkich krajach. Jest ona szczególnie widoczna w branży spożywczej i bardziej charakterystyczna dla krajów północnoeuropejskich niż dla krajów basenu Morza Śródziemnego. Dowodem na tę tezę może być fakt, że 20 największych grup handlowych w krajach Unii Europejskiej ma swoje siedziby w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Działają one głównie w branży spożywczej.
Koncentracja w handlu jest także silnie rozwinięta w Wielkiej Brytanii, gdzie 10 największych firm detalicznych ma 60% udziału w obrotach. Odmienna sytuacja jest we Włoszech, gdzie udział przedsiębiorstw zatrudniających 20 i więcej pracowników wynosił tylko 13%. Również w Holandii stopień koncentracji w handlu jest
Hiszpania).<br>Tendencja koncentracji jest nieodwracalna we wszystkich krajach. Jest ona szczególnie widoczna w branży spożywczej i bardziej charakterystyczna dla krajów północnoeuropejskich niż dla krajów basenu Morza Śródziemnego. Dowodem na tę tezę może być fakt, że 20 największych grup handlowych w krajach Unii Europejskiej ma swoje siedziby w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Działają one głównie w branży spożywczej.<br>Koncentracja w handlu jest także silnie rozwinięta w Wielkiej Brytanii, gdzie 10 największych firm detalicznych ma 60% udziału w obrotach. Odmienna sytuacja jest we Włoszech, gdzie udział przedsiębiorstw zatrudniających 20 i więcej pracowników wynosił tylko 13%. Również w Holandii stopień koncentracji w handlu jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego