Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Katarantkę" całkiem przypadkiem obejrzałem w porze meczu Polska - Szwajcaria. Twórcy spektaklu, podobnie jak nasi zawodnicy, również strzelili cztery gole.

1. Gol z przewrotki. Scenografia jest efektownie skrzywiona, jej zaburzona perspektywa sugeruje świat widziany przez ślepnącą śpiewaczkę operową, która na scenie rozlicza się ze swoim życiem.
2. Strzał w światło bramki. Wielokolorowe plamy świetlne ukazują bariery czasowe dzielące bohaterów,
sygnalizują ich wiek albo miejsce, w którym się znajdują. Chętnie obejrzałbym to jeszcze raz na powtórce.
3. Szczupak. Fragmenty muzyczne pojawiają się w spektaklu nieoczekiwanie. Halina Łabonarska dobiega do nich jak napastnik do podania, ryzykownie przejmuje ich tonację, przez sekundę smakuje ich barwę
Katarantkę" całkiem przypadkiem obejrzałem w porze meczu Polska - Szwajcaria. Twórcy spektaklu, podobnie jak nasi zawodnicy, również strzelili cztery gole.&lt;/&gt;<br><br>1. Gol z przewrotki. Scenografia jest efektownie skrzywiona, jej zaburzona perspektywa sugeruje świat widziany przez ślepnącą śpiewaczkę operową, która na scenie rozlicza się ze swoim życiem.<br>2. Strzał w światło bramki. Wielokolorowe plamy świetlne ukazują bariery czasowe dzielące bohaterów, <br>sygnalizują ich wiek albo miejsce, w którym się znajdują. Chętnie obejrzałbym to jeszcze raz na powtórce.<br>3. Szczupak. Fragmenty muzyczne pojawiają się w spektaklu nieoczekiwanie. Halina Łabonarska dobiega do nich jak napastnik do podania, ryzykownie przejmuje ich tonację, przez sekundę smakuje ich barwę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego