Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
już wielomiesięczne szkolenia w naszych zakładach w Europie i USA. Docelowo zatrudnimy prawie 3000 osób bezpośrednio w zakładzie, nie licząc tysięcy miejsc pracy stworzonych na potrzeby fabryki w całym regionie. Jestem spokojny o jakość produkowanych w Gliwicach Opli. Jest ona gwarantowana przez świetnie wyszkoloną załogę, mającą do dyspozycji nowoczesne maszyny. Wierzę, że etykieta "Made in Gliwice" stanie się symbolem najwyższej jakości.
Mark Goncalves - Dyrektor Zakładu Opel Polska w Gliwicach.

"Opel Info" jest wydawany przez Dział Public Relations General Motors Poland. Projekt, skład i łamanie: McCann-Erickson Polska Sp. z o.o.

"Opel Info" nie stanowi oferty w rozumieniu prawnym i jest
już wielomiesięczne szkolenia w naszych zakładach w Europie i USA. Docelowo zatrudnimy prawie 3000 osób bezpośrednio w zakładzie, nie licząc tysięcy miejsc pracy stworzonych na potrzeby fabryki w całym regionie. Jestem spokojny o jakość produkowanych w Gliwicach Opli. Jest ona gwarantowana przez świetnie wyszkoloną załogę, mającą do dyspozycji nowoczesne maszyny. Wierzę, że etykieta "Made in Gliwice" stanie się symbolem najwyższej jakości.<br>Mark Goncalves - Dyrektor Zakładu Opel Polska w Gliwicach.<br><br>"Opel Info" jest wydawany przez Dział Public Relations General Motors Poland. Projekt, skład i łamanie: McCann-Erickson Polska Sp. z o.o.<br><br>"Opel Info" nie stanowi oferty w rozumieniu prawnym i jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego