Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Goliard
2 Malma
3 Lubella
8 Inne

118. Który makaron Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer) ......

119. Jakie zupy/sosy w proszku Pan(i) kupuje? (zaznacz, które kupujesz)
01 Amino
02 Delecta
03 Kamis
04 Kotlin
05 Knorr
06 Milusi
07 Miro-Mark
08 Podravka
09 Vifon
10 Winiary
11 Wodzisław Śląski
98 Inne

120. Które zupy/sosy Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer) ......

121. Jak często Pan(i) w miesiącu:
Gotuje w domu Zamawia przez telefon lub przynosi gotowe jedzenie do domu Jada w restauracji
nigdy 1 4 7
czasami 2 5 8
często 3 6 9

122. Jakie proszki do
Goliard <br>2 Malma <br>3 Lubella <br>8 Inne <br><br>118. Który makaron Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer) ......<br><br>119. Jakie zupy/sosy w proszku Pan(i) kupuje? (zaznacz, które kupujesz) <br>01 Amino <br>02 Delecta <br>03 Kamis <br>04 Kotlin <br>05 Knorr <br>06 Milusi <br>07 Miro-Mark <br>08 Podravka <br>09 Vifon <br>10 Winiary <br>11 Wodzisław Śląski <br>98 Inne<br><br>120. Które zupy/sosy Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer) ......<br><br>121. Jak często Pan(i) w miesiącu:<br>Gotuje w domu Zamawia przez telefon lub przynosi gotowe jedzenie do domu Jada w restauracji<br>nigdy 1 4 7<br>czasami 2 5 8<br>często 3 6 9<br><br>122. Jakie proszki do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego