Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
a przy tym mają dla odbiorcy określone natężenie motywacyjne. Selekcja jakości poszczególnych informacji oraz ich związków z produktem podstawowym wyniknie ze struktury przekazu, w jakim kodowane są informacje oraz założeń strategicznych kampanii.
Jak widać, podawane przykłady odnoszące się w sposób nadrzędny do określonego elementu zdarzenia, wiążą się jednocześnie z innymi. Wskazuje to na fakt, że interpretując produkt w kategoriach instrumentalnych, nie można go opisywać jako zbioru izolowanych cech. Dla określenia obrazu produktu istotne są związki elementów zdarzenia oraz cechy produktu. Mogą one tworzyć konfigurację o różnym stopniu złożoności, ale sprowadzenie ich do relacji pomiędzy prostymi cechami nie oddaje funkcji produktu w
a przy tym mają dla odbiorcy określone natężenie motywacyjne. Selekcja jakości poszczególnych informacji oraz ich związków z produktem podstawowym wyniknie ze struktury przekazu, w jakim kodowane są informacje oraz założeń strategicznych kampanii. <br>Jak widać, podawane przykłady odnoszące się w sposób nadrzędny do określonego elementu zdarzenia, wiążą się jednocześnie z innymi. Wskazuje to na fakt, że interpretując produkt w kategoriach instrumentalnych, nie można go opisywać jako zbioru izolowanych cech. Dla określenia obrazu produktu istotne są związki elementów zdarzenia oraz cechy produktu. Mogą one tworzyć konfigurację o różnym stopniu złożoności, ale sprowadzenie ich do relacji pomiędzy prostymi cechami nie oddaje funkcji produktu w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego