Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
z białych ryb oceanicznych" czy "świetnych małży". "Duża dbałość o food design - to, co dzieje się na talerzu", "dopieszczone szczegóły, np. makaron zabarwiony na buraczkowo, aby złamać kolor na talerzu". Dobre miejsce "na spotkanie biznesowe i wytworny obiad". "Klienci to osoby zamożne i znane".

MERIDIAN

Restauracja "ekskluzywna, ale bez zadęcia". "Wspaniale położona w parku przy stawie", dzięki czemu "szczególnie przyjemnie jest w lecie na tarasie". "Styl nowoczesny, ale nastrojowo". Pasuje do "spotkań biznesowych, ale w weekend idealna na rodzinny obiad", choć "elegancki ubiór jest raczej obowiązkowy", podobnie jak i "gruby portfel". "Wyjątkowo dobre przekąski", "bardzo atrakcyjne sałatki, ładnie podane i oryginalne
z białych ryb oceanicznych" czy "świetnych małży". "Duża dbałość o food design - to, co dzieje się na talerzu", "dopieszczone szczegóły, np. makaron zabarwiony na buraczkowo, aby złamać kolor na talerzu". Dobre miejsce "na spotkanie biznesowe i wytworny obiad". "Klienci to osoby zamożne i znane".<br>&lt;gap&gt;<br>MERIDIAN<br>&lt;gap&gt;<br>Restauracja "ekskluzywna, ale bez zadęcia". "Wspaniale położona w parku przy stawie", dzięki czemu "szczególnie przyjemnie jest w lecie na tarasie". "Styl nowoczesny, ale nastrojowo". Pasuje do "spotkań biznesowych, ale w weekend idealna na rodzinny obiad", choć "elegancki ubiór jest raczej obowiązkowy", podobnie jak i "gruby portfel". "Wyjątkowo dobre przekąski", "bardzo atrakcyjne sałatki, ładnie podane i oryginalne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego