Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
socjalno-społeczna, dotycząca pracowników przedsiębiorstwa i podmiotów z jego otoczenia.
Zarządzanie jakością działalności nieprodukcyjnej powinno być obiektem co najmniej takiej samej uwagi, jak zarządzanie jakością produkcji. Imperatyw ten wynika ze ścisłej wzajemnej zależności działalności produkcyjnej i nieprodukcyjnej. Nie ma także istotnych różnic w metodologii podejścia do zarządzania tymi rodzajami działań.
Współcześnie, ze względu na dłuższe tradycje i większe osiągnięcia w zarządzaniu jakością produkcji, należy uznać za celowe przenoszenie tradycji i osiągnięć produkcyjnych na obszar zarządzania jakością działalności nieprodukcyjnej. W ujęciu analitycznym, zarządzanie jakością działalności produkcyjnej i nieprodukcyjnej sprowadza się do zarządzania jakością pracy na poszczególnych stanowiskach.
3 Zasobowy zakres zarządzania jakością
socjalno-społeczna, dotycząca pracowników przedsiębiorstwa i podmiotów z jego otoczenia.<br>Zarządzanie jakością działalności nieprodukcyjnej powinno być obiektem co najmniej takiej samej uwagi, jak zarządzanie jakością produkcji. Imperatyw ten wynika ze ścisłej wzajemnej zależności działalności produkcyjnej i nieprodukcyjnej. Nie ma także istotnych różnic w metodologii podejścia do zarządzania tymi rodzajami działań.<br>Współcześnie, ze względu na dłuższe tradycje i większe osiągnięcia w zarządzaniu jakością produkcji, należy uznać za celowe przenoszenie tradycji i osiągnięć produkcyjnych na obszar zarządzania jakością działalności nieprodukcyjnej. W ujęciu analitycznym, zarządzanie jakością działalności produkcyjnej i nieprodukcyjnej sprowadza się do zarządzania jakością pracy na poszczególnych stanowiskach.<br>3 Zasobowy zakres zarządzania jakością
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego