Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
zobaczyć człowieka w akcji - mówi Maria Majdrowicz z firmy L'Oréal Polska. Od trzech lat koncern kosmetyczny organizuje konkurs L'Oréal Brandstorm, skierowany do studentów marketingu i zarządzania najlepszych uczelni w Polsce. Kilkadziesiąt trzyosobowych grup pracuje przez pół roku. - Muszą wymyślić opakowanie i zastosowanie nowego produktu oraz jego kampanię reklamową - tłumaczy Majdrowicz.

Wygrywa najlepszy zespół. W czerwcu zeszłego roku na podium stanęły trzy studentki ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. - Miałyśmy wypromować markę Biotherm Homme - opowiada 24--letnia Paulina Kaczmarek, która dzisiaj jest szefową produktu Garnier w L'Oréalu. Propozycję pracy dostała zaraz po finale konkursu w Paryżu. Podobna niespodzianka spotkała jej koleżankę Kingę
zobaczyć człowieka w akcji - mówi Maria Majdrowicz z firmy L'Oréal Polska. Od trzech lat koncern kosmetyczny organizuje konkurs L'Oréal Brandstorm, skierowany do studentów marketingu i zarządzania najlepszych uczelni w Polsce. Kilkadziesiąt trzyosobowych grup pracuje przez pół roku. - Muszą wymyślić opakowanie i zastosowanie nowego produktu oraz jego kampanię reklamową - tłumaczy Majdrowicz. <br><br>Wygrywa najlepszy zespół. W czerwcu zeszłego roku na podium stanęły trzy studentki ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. - Miałyśmy wypromować markę Biotherm Homme - opowiada 24--letnia Paulina Kaczmarek, która dzisiaj jest szefową produktu Garnier w L'Oréalu. Propozycję pracy dostała zaraz po finale konkursu w Paryżu. Podobna niespodzianka spotkała jej koleżankę Kingę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego