Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
armatora na ok. 20 mln USD, podczas gdy w przypadku naszych promów jest ona dwukrotnie wyższa. Chodzi o to, aby się zastanowić, co można z tymi statkami zrobić. Patrząc na sytuację kolegów z Kołobrzegu (PŻB-red.) oceniamy, że prom "Pomerania" pozostanie na linii do Kopenhagi. Do obsłużenia pozostają porty i Ystad, a w portfelu pozostają trzy stare jednostki, które w krótkiej perspektywie należy wymienić lub poddać kosztownym remontom. Plan ten wydaje się ryzykowny przy zestawieniu nakładów z aktualną wartością rynkową tych statków. Powstaje pytanie o sens inwestowania ok. 300-500 tys. USD w remonty w imię próby udowodnienia, że "jesteśmy w
armatora na ok. 20 mln USD, podczas gdy w przypadku naszych promów jest ona dwukrotnie wyższa. Chodzi o to, aby się zastanowić, co można z tymi statkami zrobić. Patrząc na sytuację kolegów z Kołobrzegu</> (PŻB-red.) <who2>oceniamy, że prom "Pomerania" pozostanie na linii do Kopenhagi. Do obsłużenia pozostają porty <gap> i Ystad, a w portfelu pozostają trzy stare jednostki, które w krótkiej perspektywie należy wymienić lub poddać kosztownym remontom. Plan ten wydaje się ryzykowny przy zestawieniu nakładów z aktualną wartością rynkową tych statków. Powstaje pytanie o sens inwestowania ok. 300-500 tys. USD w remonty w imię próby udowodnienia, że "jesteśmy w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego