Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
jeżeli nie zrobimy czegoś wspólnie, będziemy dalej tracić rynek. Dziś wejście DFDS na linię Gdynia lub Gdańsk-Kopenhaga uderzy w nas wszystkich, również w Stenę.
- Słyszałem opinię, że wprowadzenie przez Stenę drugiego promu na trasę do Gdyni, będzie również z korzyścią dla polskiego przewoźnika, który tam operuje, a linia Świnoujście - Ystad staje się mniej atrakcyjna.
- Oczywiście jeżeli pozostaniemy bierni na linii Świnoujście-Ystad, jeżeli nie zwiększymy zdolności przewozowej, to zarówno towar jak i pasażer poszukają innej, alternatywnej drogi przez Bałtyk. Patrząc na mapę naprawdę nie trzeba wielkiej wyobraźni, aby dostrzec realność zagrożenia naszych interesów ze strony połączeń niemieckich przez Rostock i
jeżeli nie zrobimy czegoś wspólnie, będziemy dalej tracić rynek. Dziś wejście DFDS na linię Gdynia lub Gdańsk-Kopenhaga uderzy w nas wszystkich, również w Stenę.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Słyszałem opinię, że wprowadzenie przez Stenę drugiego promu na trasę do Gdyni, będzie również z korzyścią dla polskiego przewoźnika, który tam operuje, a linia Świnoujście - Ystad staje się mniej atrakcyjna.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Oczywiście jeżeli pozostaniemy bierni na linii Świnoujście-Ystad, jeżeli nie zwiększymy zdolności przewozowej, to zarówno towar jak i pasażer poszukają innej, alternatywnej drogi przez Bałtyk. Patrząc na mapę naprawdę nie trzeba wielkiej wyobraźni, aby dostrzec realność zagrożenia naszych interesów ze strony połączeń niemieckich przez Rostock i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego