Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
serio, działa!)
2.Wypchaj oponę trawą i mchem
3.Używając grubszego patyka zrób krępulec nad dziurą

Regulacja przerzutki:
Jeśli jest bardzo brudna zacznij od jej wyczyszczenia. Być może sprawcą kłopotów jest piasek, który dostał się pomiędzy współpracujące ze sobą ruchome części i powoduje nadmierne opory. Pierwszym etapem jest regulacja zakresu. Z boku lub z tyłu korpusu znajdują się dwie małe śruby. Wkręcając je ograniczasz zakres a wykręcając poszerzasz. Przerzutka powinna być tak ustawiona, aby w pozycji najbliżej koła jej rolki znajdowały się na wysokości największej zębatki a w pozycji odsuniętej od koła były nieznacznie przesunięte względem najmniejszej zębatki w kierunku haka ramy
serio, działa!)<br>2.Wypchaj oponę trawą i mchem<br>3.Używając grubszego patyka zrób krępulec nad dziurą<br><br>Regulacja przerzutki:<br>Jeśli jest bardzo brudna zacznij od jej wyczyszczenia. Być może sprawcą kłopotów jest piasek, który dostał się pomiędzy współpracujące ze sobą ruchome części i powoduje nadmierne opory. Pierwszym etapem jest regulacja zakresu. Z boku lub z tyłu korpusu znajdują się dwie małe śruby. Wkręcając je ograniczasz zakres a wykręcając poszerzasz. Przerzutka powinna być tak ustawiona, aby w pozycji najbliżej koła jej rolki znajdowały się na wysokości największej zębatki a w pozycji odsuniętej od koła były nieznacznie przesunięte względem najmniejszej zębatki w kierunku haka ramy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego