Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
prezentów.
4. Przygotuj się zawczasu. Znaj dobrze produkty z katalogu, podkreślaj ich zalety. Mówić o głównych promocjach w katalogu, zaznaczaj ich przewagę nad konkurencją, np.: najlepsza na rynku cena za taką ilość kosmetyku.
5. Pomyśl z wyprzedzeniem, jak najlepiej zaprezentować Klientom dany produkt.

OFERTY, KTÓRYCH KLIENCI NIE MOGĄ PRZEGAPIĆ!
Oferta Zachęta dla Klienta
Jeśli Klientka lub Klient na zakupy z katalogu wydadzą 39,60 będą mogli kupić Modną torebkę w cenie specjalnej
Tylko 29,90!
Każdy Klient, który na produkty ze stron 25-37 w katalogu wyda 23,80 może kupić za jedyne 90 gr Torebkę na prezent, idealna do zapakowania
prezentów.<br>4. Przygotuj się zawczasu. Znaj dobrze produkty z katalogu, podkreślaj ich zalety. Mówić o głównych promocjach w katalogu, zaznaczaj ich przewagę nad konkurencją, np.: najlepsza na rynku cena za taką ilość kosmetyku.<br>5. Pomyśl z wyprzedzeniem, jak najlepiej zaprezentować Klientom dany produkt.<br><br>OFERTY, KTÓRYCH KLIENCI NIE MOGĄ PRZEGAPIĆ!<br>Oferta Zachęta dla Klienta<br>Jeśli Klientka lub Klient na zakupy z katalogu wydadzą 39,60 będą mogli kupić Modną torebkę w cenie specjalnej<br>Tylko 29,90!<br>Każdy Klient, który na produkty ze stron 25-37 w katalogu wyda 23,80 może kupić za jedyne 90 gr Torebkę na prezent, idealna do zapakowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego