Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i oczekiwany przez słuchacza rozwój głównego motywu utworu. Prowadzi to do powstania wrażenia niezbędnej konieczności powtarzania motywu tekstowego dla kontynuacji dalszego ciągu utworu. Ograniczenie warstwy tekstowej do słów tworzących nazwę "IML" oraz słowa "dżins" w połączeniu ze strukturą rytmiczną oraz melodyczną sprawia, że kolejne powtórzenia stają się naturalne i niezbędne. Zapamiętywanie nazwy marki ma więc niezwykle intensywny charakter. Typowa dla gatunku powtarzalność motywu nawiązująca do ascetycznego instrumentarium oraz wykorzystanie wyłącznie głosów męskich buduje pole skojarzeń związane z pulsem, siłą oraz brzmieniem starych pieśni towarzyszących pracy lub żegludze powstałych przed narodzeniem się bluesa. Sprawia także, że zakończenie utworu wydaje się przedwczesne w
i oczekiwany przez słuchacza rozwój głównego motywu utworu. Prowadzi to do powstania wrażenia niezbędnej konieczności powtarzania motywu tekstowego dla kontynuacji dalszego ciągu utworu. Ograniczenie warstwy tekstowej do słów tworzących nazwę "IML" oraz słowa "dżins" w połączeniu ze strukturą rytmiczną oraz melodyczną sprawia, że kolejne powtórzenia stają się naturalne i niezbędne. Zapamiętywanie nazwy marki ma więc niezwykle intensywny charakter. Typowa dla gatunku powtarzalność motywu nawiązująca do ascetycznego instrumentarium oraz wykorzystanie wyłącznie głosów męskich buduje pole skojarzeń związane z pulsem, siłą oraz brzmieniem starych pieśni towarzyszących pracy lub żegludze powstałych przed narodzeniem się bluesa. Sprawia także, że zakończenie utworu wydaje się przedwczesne w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego