Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
się zwraca, bo codziennie do kasy dobrze funkcjonującej rozlewni wpływa 20 tys. zł. Dlatego w Polsce wodę spod ziemi wydobywają m.in. Coca-Cola, PepsiCo, Danone i Nestlé. Dwa ostatnie koncerny mają na naszym rynku prawie 25-procentowy udział w produkcji mineralnej. Najlepiej sprzedaje się należąca do Danone'a woda Żywiec Zdrój oraz Nałęczowianka Nestlé. Ale nasze rodzime firmy nie śpią.
Wśród najlepiej sprzedających się polskich wód jest m.in. Ustronianka. - W tym biznesie ze względu na ogromną konkurencję trudno odnieść błyskawiczny sukces - uważa Michał Bożek, właściciel Ustronianki. Jemu się udało. W zeszłym roku Polacy kupili 36 mln litrów jego wody, a
się zwraca, bo codziennie do kasy dobrze funkcjonującej rozlewni wpływa 20 tys. zł. Dlatego w Polsce wodę spod ziemi wydobywają m.in. Coca-Cola, PepsiCo, Danone i Nestlé. Dwa ostatnie koncerny mają na naszym rynku prawie 25-procentowy udział w produkcji mineralnej. Najlepiej sprzedaje się należąca do Danone'a woda Żywiec Zdrój oraz Nałęczowianka Nestlé. Ale nasze rodzime firmy nie śpią.<br>Wśród najlepiej sprzedających się polskich wód jest m.in. Ustronianka. - W tym biznesie ze względu na ogromną konkurencję trudno odnieść błyskawiczny sukces - uważa Michał Bożek, właściciel Ustronianki. Jemu się udało. W zeszłym roku Polacy kupili 36 mln litrów jego wody, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego