Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
zaczęły pomagać. Marianna powiedziała, że nie chce, a teraz zaczyna się błędne koło po raz drugi. Więc albo Marianna zrezygnuje z chęci uzyskania pomocy, a osoby pomagające z chęci pomagania, albo będziemy mieli drugi obrót błędnego koła.

VI. Trener obserwuje i komentuje to, co dzieje się na poziomie procesu grupowego

Zwraca uwagę członków grupy na to, że oprócz poziomu treści komunikacji istnieje także poziom zdarzeń, problemów i tematów grupowych. Okazją do komentarzy na ten temat są krótkie podsumowania dotychczasowej pracy grupy, które trener wygłasza na początku każdego dnia pracy. Czasem pojawiają się one także podczas pracy grupy.

Przykłady:

a) Wiadomo, że nie
zaczęły pomagać. Marianna powiedziała, że nie chce, a teraz zaczyna się błędne koło po raz drugi. Więc albo Marianna zrezygnuje z chęci uzyskania pomocy, a osoby pomagające z chęci pomagania, albo będziemy mieli drugi obrót błędnego koła.<br><br>VI. Trener obserwuje i komentuje to, co dzieje się na poziomie procesu grupowego<br><br>Zwraca uwagę członków grupy na to, że oprócz poziomu treści komunikacji istnieje także poziom zdarzeń, problemów i tematów grupowych. Okazją do komentarzy na ten temat są krótkie podsumowania dotychczasowej pracy grupy, które trener wygłasza na początku każdego dnia pracy. Czasem pojawiają się one także podczas pracy grupy.<br><br>Przykłady:<br><br>a) Wiadomo, że nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego