Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
się spod kontroli. Trudno wówczas ustalić, gdzie kończy się oficjalna kampania reklamowa, a pojawia się jej społeczne echo i kto powinien ponosić za to konsekwencje. Podobnie rzecz miała się z innymi producentami, którzy korzystali z vlepkarzy (w środkach komunikacji publicznej naklejają małe nalepki).
Jednak największym sukcesem polskiego marketingu alternatywnego jest Żywieckie Muzeum Humoru, które pod koniec ubiegłego roku zdobyło nagrodę The Globes Awards w kategorii marketigu wydarzeniowego (event marketing); to odpowiednik Oscara w świecie reklamowym. Tak prestiżowej nagrody nigdy jeszcze Polacy nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych
się spod kontroli. Trudno wówczas ustalić, gdzie kończy się oficjalna kampania reklamowa, a pojawia się jej społeczne echo i kto powinien ponosić za to konsekwencje. Podobnie rzecz miała się z innymi producentami, którzy korzystali z &lt;orig&gt;vlepkarzy&lt;/&gt; (w środkach komunikacji publicznej naklejają małe nalepki). <br>Jednak największym sukcesem polskiego marketingu alternatywnego jest Żywieckie Muzeum Humoru, które pod koniec ubiegłego roku zdobyło nagrodę The Globes Awards w kategorii &lt;orig&gt;marketigu wydarzeniowego&lt;/&gt; (event marketing); to odpowiednik Oscara w świecie reklamowym. Tak prestiżowej nagrody nigdy jeszcze Polacy nie dostali. Kampanię przygotowała krakowska agencja Eskadra BTL, a jej pomysłodawcą był dyrektor kreatywny Mateusz Zmyślony, prywatnie miłośnik peerelowskich kultowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego