Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
chemiczny, we Włoszech - odzieżowy, w Holandii - przemysł maszyn elektrycznych, w Belgii - stalowy, w Hiszpanii - przemysł skórzany i spożywczy, w Irlandii - przemysł spożywczy, w Szwecji - przemysł drzewny i papierniczy. Jest to oczywiście tylko bardzo ogólna charakterystyka specjalizacji poszczególnych krajów UE.
Inny sposób przedstawienia gospodarek tych krajów, to metoda stosowana przez OECD, a mianowicie wyodrębnienie 28 branż przemysłowych i podział ich na szybko, średnio i wolno rozwijające się. Z analizy wynika, że Niemcy, podobnie jak USA i Japonia, specjalizują się w branżach o najszybszym tempie wzrostu (dobra przemysłowe), natomiast Hiszpania, Portugalia i Grecja - bardziej koncentrują się na sektorach o średnim lub wolnym tempie wzrostu
chemiczny, we Włoszech - odzieżowy, w Holandii - przemysł maszyn elektrycznych, w Belgii - stalowy, w Hiszpanii - przemysł skórzany i spożywczy, w Irlandii - przemysł spożywczy, w Szwecji - przemysł drzewny i papierniczy. Jest to oczywiście tylko bardzo ogólna charakterystyka specjalizacji poszczególnych krajów UE.<br>Inny sposób przedstawienia gospodarek tych krajów, to metoda stosowana przez OECD, a mianowicie wyodrębnienie 28 branż przemysłowych i podział ich na szybko, średnio i wolno rozwijające się. Z analizy wynika, że Niemcy, podobnie jak USA i Japonia, specjalizują się w branżach o najszybszym tempie wzrostu (dobra przemysłowe), natomiast Hiszpania, Portugalia i Grecja - bardziej koncentrują się na sektorach o średnim lub wolnym tempie wzrostu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego