Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1999
w zależności od długości okresu korzystania przez Abonenta z usługi ORGANIZATORA, w następujący sposób:
1) ankiety Abonentów opłacających abonament przez czas krótszy niż 1 rok,
2) ankiety Abonentów opłacających abonament od 1 roku do 3 lat,
3) ankiety Abonentów opłacających abonament od 3 do 4 lat,
4) ankiety Abonentów opłacających abonament od 4 do 5 lat,
5) ankiety Abonentów opłacających abonament powyżej 5 lat,
5. Wypełnienie Ankiety i przestanie jej ORGANIZATOROWI, oznacza wyrażenie przez uczestnika loterii zgody na opublikowanie informacji o wygraniu przez niego nagrody oraz na rozpowszechnianie wizerunku uczestnika ze wskazaniem jego imienia i nazwiska w materiałach reklamowych, w prasie
w zależności od długości okresu korzystania przez Abonenta z usługi ORGANIZATORA, w następujący sposób: <br>1) ankiety Abonentów opłacających abonament przez czas krótszy niż 1 rok,<br>2) ankiety Abonentów opłacających abonament od 1 roku do 3 lat,<br>3) ankiety Abonentów opłacających abonament od 3 do 4 lat, <br>4) ankiety Abonentów opłacających abonament od 4 do 5 lat, <br>5) ankiety Abonentów opłacających abonament powyżej 5 lat,<br>5. Wypełnienie Ankiety i przestanie jej ORGANIZATOROWI, oznacza wyrażenie przez uczestnika loterii zgody na opublikowanie informacji o wygraniu przez niego nagrody oraz na rozpowszechnianie wizerunku uczestnika ze wskazaniem jego imienia i nazwiska w materiałach reklamowych, w prasie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego