Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S. A.
Dział I Postanowienia ogólne
(1
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
1) abonamet telefoniczy - stały dostęp do sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego za pomocą urządzenia abonenckiego zainstalowanego w lokalu lub nieruchomości Abonenta i przyłączonego do centrali telefonicznej TP S.A.,
2) abonent telefoniczny - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa, z którą TP S.A. zawada umowę o świadczenie usług telefonicznych,
3) cenniki TP S.A. - cenniki usług telekomunikacyjnych TP S.A.,
4) jednostka taryfikacyjna - czas trwania połączenia danego rodzaju, dla którego ustalono
świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S. A.<br>&lt;tit&gt;Dział I Postanowienia ogólne&lt;/&gt;<br>(1<br>Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:<br>1) abonamet telefoniczy - stały dostęp do sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego za pomocą urządzenia abonenckiego zainstalowanego w lokalu lub nieruchomości Abonenta i przyłączonego do centrali telefonicznej TP S.A.,<br>2) abonent telefoniczny - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa, z którą TP S.A. zawada umowę o świadczenie usług telefonicznych,<br>3) cenniki TP S.A. - cenniki usług telekomunikacyjnych TP S.A.,<br>4) jednostka taryfikacyjna - czas trwania połączenia danego rodzaju, dla którego ustalono
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego