Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy szkolne
Rok: 2003
do odkrycia swoich "mocnych stron", znalezienia w sobie "złotego środka" pozwalającego na bycie dobrym nauczycielem. Pomaga również opanować zasady "jasnej" komunikacji, wypracować zachowania asertywne.
Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję odnaleźć własne strategie radzenia sobie z trudnymi emocjami, które towarzyszą sytuacjom społecznym, takim jak autoprezentacja, bycie liderem, etc.
Prowadzące:
Trening poprowadzą absolwentki Szkoły Trenerów Umiejętności Psychospołecznych zorganizowanej przez członków Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Środowisko szkolne znają z prowadzenia w szkołach podstawowych, gimnazjach i średnich zajęć dotyczących profilaktyki uzależnień i edukacji psychologicznej, z doświadczeń stażu psychologicznego w Stowarzyszeniu OPTA, a także ze stałej współpracy z CEO przy projekcie "Szkoła z klasą".
Metody pracy:
Trening
do odkrycia swoich "mocnych stron", znalezienia w sobie "złotego środka" pozwalającego na bycie dobrym nauczycielem. Pomaga również opanować zasady "jasnej" komunikacji, wypracować zachowania asertywne.<br>Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję odnaleźć własne strategie radzenia sobie z trudnymi emocjami, które towarzyszą sytuacjom społecznym, takim jak autoprezentacja, bycie liderem, etc.<br>Prowadzące:<br>Trening poprowadzą absolwentki &lt;name type="org"&gt;Szkoły Trenerów Umiejętności Psychospołecznych&lt;/&gt; zorganizowanej przez członków &lt;name type="org"&gt;Polskiego Towarzystwa Psychologicznego&lt;/&gt;. Środowisko szkolne znają z prowadzenia w szkołach podstawowych, gimnazjach i średnich zajęć dotyczących profilaktyki uzależnień i edukacji psychologicznej, z doświadczeń stażu psychologicznego w &lt;name type="org"&gt;Stowarzyszeniu OPTA&lt;/&gt;, a także ze stałej współpracy z &lt;name type="org"&gt;CEO&lt;/&gt; przy projekcie "Szkoła z klasą".<br>Metody pracy:<br>Trening
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego