Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
jego konstrukcji i podstaw metodologicznych.

3.2. Istota i ogólny model zarządzania jakością
Praktyka w zakresie zarządzania jakością powinna opierać się na naukowych podstawach, odpowiednio łączących osiągnięcia kwalitologii oraz nauk organizacji i zarządzania, w postaci "teorii zarządzania jakością". Tworzenie tej teorii to proces synergiczny, polegający na badaniu, analizie, syntezie, wzajemnej adaptacji i rozwijaniu związków pomiędzy zagadnieniami jakości i zarządzania w organizacjach. Ideę powstawania teorii zarządzania jakością ilustruje rysunek 3.1.
Po dostatecznym objaśnieniu podstawowych zagadnień kwalitologicznych (rozdział 1) oraz organizacji i zarządzania (rozdział 2), nie powinno być trudności z określeniem, ani ze zrozumieniem istoty zarządzania jakością. Pojęcie "zarządzania jakością" powstaje w
jego konstrukcji i podstaw metodologicznych.<br><br>&lt;tit&gt;3.2. Istota i ogólny model zarządzania jakością&lt;/&gt;<br>Praktyka w zakresie zarządzania jakością powinna opierać się na naukowych podstawach, odpowiednio łączących osiągnięcia kwalitologii oraz nauk organizacji i zarządzania, w postaci "teorii zarządzania jakością". Tworzenie tej teorii to proces synergiczny, polegający na badaniu, analizie, syntezie, wzajemnej adaptacji i rozwijaniu związków pomiędzy zagadnieniami jakości i zarządzania w organizacjach. Ideę powstawania teorii zarządzania jakością ilustruje rysunek 3.1.<br>Po dostatecznym objaśnieniu podstawowych zagadnień kwalitologicznych (rozdział 1) oraz organizacji i zarządzania (rozdział 2), nie powinno być trudności z określeniem, ani ze zrozumieniem istoty zarządzania jakością. Pojęcie "zarządzania jakością" powstaje w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego