Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
procesu porozumiewania się, jakim jest reklama. Czym jest naturalna komunikacja między osobami oraz związana z nią wymiana informacji oraz emocji, zanim zostanie utrwalona w obrazie i tekście oraz pokawałkowana na miniaturowe odcinki.
Teodor Newcomb, psycholog amerykański, uznawany za klasyka psychologii społecznej, za podstawowe elementy określające skuteczność porozumiewania się uznaje:
1, adekwatność obrazu zawartego w komunikacie w stosunku do obiektu, który wiadomość oznacza;
2, zdolność odbiorcy do dekodowania komunikatu w sposób zgodny z intencjami nadawcy;
3, możliwość takiego sformułowania komunikatu, który gwarantuje skupienie uwagi odbiorcy oraz jego prawidłowe dekodowanie;
4, symboliczny charakter przekazu (a więc reprezentowanie przez przekaz obiektów znajdujących się poza
procesu porozumiewania się, jakim jest reklama. Czym jest naturalna komunikacja między osobami oraz związana z nią wymiana informacji oraz emocji, zanim zostanie utrwalona w obrazie i tekście oraz pokawałkowana na miniaturowe odcinki. <br>Teodor Newcomb, psycholog amerykański, uznawany za klasyka psychologii społecznej, za podstawowe elementy określające skuteczność porozumiewania się uznaje: <br>1, adekwatność obrazu zawartego w komunikacie w stosunku do obiektu, który wiadomość oznacza; <br>2, zdolność odbiorcy do dekodowania komunikatu w sposób zgodny z intencjami nadawcy; <br>3, możliwość takiego sformułowania komunikatu, który gwarantuje skupienie uwagi odbiorcy oraz jego prawidłowe dekodowanie; <br>4, symboliczny charakter przekazu (a więc reprezentowanie przez przekaz obiektów znajdujących się poza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego