Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: ulotka polityczna
Rok: 2000
nazwisko Leszka Balcerowicza, który jest postacią uznaną w Europie, za Oceanem mówi niewiele. Amerykańscy biznesmeni mają pojęcie o Polsce, ale jest to wiedza daleko niedostateczna.
- Czy wynika to z niechęci Amerykanów, czy raczej indolencji polskich agend rządowych, których zadaniem jest promocja Polski w USA?
- Niestety raczej z braku koncepcji polskich agend rządowych promowania Polski jako kraju, w którym warto inwestować. To nie są już czasy, w których wystarczy przedstawiać Polskę jako duży rynek zbytu, czy też powoływać się na położenie geopolityczne czy rolę, jaką odegrał nasz kraj w przemianach w Europie Środkowo-Wschodniej pod koniec lat 90. Takie argumenty są dla
nazwisko Leszka Balcerowicza, który jest postacią uznaną w Europie, za Oceanem mówi niewiele. Amerykańscy biznesmeni mają pojęcie o Polsce, ale jest to wiedza daleko niedostateczna. <br>&lt;hi&gt;- Czy wynika to z niechęci Amerykanów, czy raczej indolencji polskich agend rządowych, których zadaniem jest promocja Polski w USA?&lt;/&gt; <br>- Niestety raczej z braku koncepcji polskich agend rządowych promowania Polski jako kraju, w którym warto inwestować. To nie są już czasy, w których wystarczy przedstawiać Polskę jako duży rynek zbytu, czy też powoływać się na położenie geopolityczne czy rolę, jaką odegrał nasz kraj w przemianach w Europie Środkowo-Wschodniej pod koniec lat 90. Takie argumenty są dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego