Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
pożyczoną kwotę.
Jak Pana zdaniem będą się kształtowały potrzeby klientów w najbliższej przyszłości? Czego oczekują od ubezpieczeń na życie?
Wydaje mi się, ze, po pierwsze, jasności i przejrzystości oferowanych przez nas produktów.
Klient wydając pieniądze chce dokładnie wiedzieć, na co będą one przeznaczone i jakich korzyści może się spodziewać. Jeśli agent którejkolwiek z firm nie będzie w stanie w zrozumiały i rzetelny sposób przedstawić korzyści wynikających z ubezpieczenia się, klient zwyczajnie odprawi go z kwitkiem. Obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce powoduje, ze klienci bardzo dokładnie analizują każdy swój wydatek. Towarzystwa muszą więc skupić się na klarownej konstrukcji swoich produktów ubezpieczeniowych, jasnych
pożyczoną kwotę.<br>Jak Pana zdaniem będą się kształtowały potrzeby klientów w najbliższej przyszłości? Czego oczekują od ubezpieczeń na życie?<br>Wydaje mi się, ze, po pierwsze, jasności i przejrzystości oferowanych przez nas produktów. <br>Klient wydając pieniądze chce dokładnie wiedzieć, na co będą one przeznaczone i jakich korzyści może się spodziewać. Jeśli agent którejkolwiek z firm nie będzie w stanie w zrozumiały i rzetelny sposób przedstawić korzyści wynikających z ubezpieczenia się, klient zwyczajnie odprawi go z kwitkiem. Obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce powoduje, ze klienci bardzo dokładnie analizują każdy swój wydatek. Towarzystwa muszą więc skupić się na klarownej konstrukcji swoich produktów ubezpieczeniowych, jasnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego