Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.04 (3)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
daj się oszukać na wyprzedażach!
Wszystko za pół ceny! Taki slogan reklamowy mami nas po świętach na każdym kroku. Tylko że to przeważnie kłamstwo.
Oszukuje większość sklepów! Do takich wniosków doszliśmy po sprawdzeniu kilkudziesięciu warszawskich sklepów, w których prowadzone są wyprzedaże.
- Po pierwsze: bardzo często na towarach brakuje dwóch cen - aktualnej (czyli tej po przecenie) oraz wcześniejszej. Przez to klient nie może zobaczyć, o ile faktycznie przeceniono towar. W sklepie Ravel na witrynie kolorowy napis: "wszystko tańsze o 30 proc.". Zwabieni klienci nie dowiedzą się jednak, czy tak jest naprawdę, bo na większości rzeczy jest tylko jedna cena. Tak samo w
daj się oszukać na wyprzedażach!&lt;/&gt;<br>Wszystko za pół ceny! Taki slogan reklamowy mami nas po świętach na każdym kroku. Tylko że to przeważnie kłamstwo.<br>Oszukuje większość sklepów! Do takich wniosków doszliśmy po sprawdzeniu kilkudziesięciu warszawskich sklepów, w których prowadzone są wyprzedaże.<br>- Po pierwsze: bardzo często na towarach brakuje dwóch cen - aktualnej (czyli tej po przecenie) oraz wcześniejszej. Przez to klient nie może zobaczyć, o ile faktycznie przeceniono towar. W sklepie Ravel na witrynie kolorowy napis: "wszystko tańsze o 30 proc.". Zwabieni klienci nie dowiedzą się jednak, czy tak jest naprawdę, bo na większości rzeczy jest tylko jedna cena. Tak samo w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego