Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
tych badań obejmuje:
- uwarunkowania zewnętrzne,
- uwarunkowania wewnętrzne.
Występuje nieograniczona liczba problemów badawczych, ulokowanych w przedsiębiorstwie i w jego otoczeniu, których rozwiązanie jest konieczne dla optymalnego zaprojektowania SZJ (w tym miejscu zostaną jedynie zasygnalizowane niektóre z nich). W pierwszej kolejności należy zidentyfikować formułowane wprost i przewidywane wymagania do SZJ, pochodzące od aktualnych i potencjalnych odbiorców wyrobów finalnych. Uwzględnienie tych wymagań oznacza, że SZJ będzie istotnym elementem oferty marketingowej, podnoszącym jej wartość, a niekiedy warunkującym w sposób konieczny transakcje kupna-sprzedaży. Wpływ odbiorców na kształt SZJ może być znaczny, a producent z reguły stoi przed koniecznością poddania się temu wpływowi. W rezultacie powstaje
tych badań obejmuje:<br>- uwarunkowania zewnętrzne,<br>- uwarunkowania wewnętrzne.<br>Występuje nieograniczona liczba problemów badawczych, ulokowanych w przedsiębiorstwie i w jego otoczeniu, których rozwiązanie jest konieczne dla optymalnego zaprojektowania SZJ (w tym miejscu zostaną jedynie zasygnalizowane niektóre z nich). W pierwszej kolejności należy zidentyfikować formułowane wprost i przewidywane wymagania do SZJ, pochodzące od aktualnych i potencjalnych odbiorców wyrobów finalnych. Uwzględnienie tych wymagań oznacza, że SZJ będzie istotnym elementem oferty marketingowej, podnoszącym jej wartość, a niekiedy warunkującym w sposób konieczny transakcje kupna-sprzedaży. Wpływ odbiorców na kształt SZJ może być znaczny, a producent z reguły stoi przed koniecznością poddania się temu wpływowi. W rezultacie powstaje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego