Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cech fizycznoprzestrzennych oraz reakcji na te elementy komunikatu, które mają znaczenie emocjonalne. Efektywność ta wiąże się przede wszystkim z wpływem na decyzje konsumenckie dzięki zwiększeniu rozpoznawalności reklamowanego obiektu. Wzrost efektywności następuje też podczas eksponowania różnych wiadomości odnoszących się do tego samego desygnatu. Efekt ten uzasadniany jest wpływem powtarzania na automatyczną aktywizację tych struktur poznawczych w pamięci długotrwałej odbiorcy, które odnoszą się do desygnatu wiadomości w wyniku uprzednich doświadczeń. Może to też prowadzić do wzmocnienia związków z desygnatem. Konsekwencją tego procesu jest konsolidacja postawy wobec produktu lub marki.
Przebieg zapamiętywania treści wiadomości reklamowej na poziomie kontrolowanym opisywany jest przez klasyczne reguły wnioskowania
cech fizycznoprzestrzennych oraz reakcji na te elementy komunikatu, które mają znaczenie emocjonalne. Efektywność ta wiąże się przede wszystkim z wpływem na decyzje konsumenckie dzięki zwiększeniu rozpoznawalności reklamowanego obiektu. Wzrost efektywności następuje też podczas eksponowania różnych wiadomości odnoszących się do tego samego desygnatu. Efekt ten uzasadniany jest wpływem powtarzania na automatyczną aktywizację tych struktur poznawczych w pamięci długotrwałej odbiorcy, które odnoszą się do desygnatu wiadomości w wyniku uprzednich doświadczeń. Może to też prowadzić do wzmocnienia związków z desygnatem. Konsekwencją tego procesu jest konsolidacja postawy wobec produktu lub marki. <br>Przebieg zapamiętywania treści wiadomości reklamowej na poziomie kontrolowanym opisywany jest przez klasyczne reguły wnioskowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego