Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
letnich dziewcząt piło alkohol w ciągu ostatniego miesiąca.
* 58% 15-latków i 43% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego roku.
* 39% 15-latków i 22% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego miesiaca.
* Co dziesiąte dziecko po wypiciu alkoholu uczestniczyło w bójce lub sprzeczceˇ
* Co dwudziesty nastolatek po wypiciu alkoholu doświadczył wypadku lub uszkodzenia ciała.
* Co piętnasta nastolatka po spożyciu alkoholu miała niechciane kontakty seksualne.
2. Ostatnie lata to okres bardzo agresywnej ofensywy marketingowej przemysłu alkoholowego promującego picie napojów alkoholowych wśród polskich nastolatków. Analizy rynkowe pokazują, że zwiększenie konsumpcji piwa przez 15-19-latków jest podstawowym źródłem przyrostu dochodów tego
letnich dziewcząt piło alkohol w ciągu ostatniego miesiąca.<br>* 58% 15-latków i 43% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego roku.<br>* 39% 15-latków i 22% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego miesiaca.<br>* Co dziesiąte dziecko po wypiciu alkoholu uczestniczyło w bójce lub sprzeczceˇ<br>* Co dwudziesty nastolatek po wypiciu alkoholu doświadczył wypadku lub uszkodzenia ciała.<br>* Co piętnasta nastolatka po spożyciu alkoholu miała niechciane kontakty seksualne.<br>2. Ostatnie lata to okres bardzo agresywnej ofensywy marketingowej przemysłu alkoholowego promującego picie napojów alkoholowych wśród polskich nastolatków. Analizy rynkowe pokazują, że zwiększenie konsumpcji piwa przez 15-19-latków jest podstawowym źródłem przyrostu dochodów tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego