Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
terenie ZSRR.
A MOŻE "TYP 27"?
Aktualnie produkowane amortyzatory w Krośnie są porównywalne z najlepszymi, które wyrabiane są w świecie. Ale szybki rozwój techniki samochodowej wymaga nowszych konstrukcji, lepszych technologii. Dlatego, nie upajając się osiągnięciami produkcyjnymi (a roczne przyrosty produkcji sięgają w fabryce 40% pomyślano też i o nowej konstrukcji amortyzatora. Fabryczni konstruktorzy opracowali "typ 27", który, po pomyślnych próbach laboratoryjnych, przekazano do próbnej eksploatacji m.in. taksówkarzom. Widzieliśmy sprawozdania z tej eksploatacji - wszystkie pozytywne. Po przebiegach przekraczających 100 000 km amortyzatory "typ 27" nie ciekły, były sprawne.
Naszą konstrukcję oceniała firma "Armstrong" pod względem czystości patentowej. Werdykt brzmiał - nic nie
terenie ZSRR. <br>&lt;tit1&gt;A MOŻE "TYP 27"?&lt;/&gt; <br>Aktualnie produkowane amortyzatory w Krośnie są porównywalne z najlepszymi, które wyrabiane są w świecie. Ale szybki rozwój techniki samochodowej wymaga nowszych konstrukcji, lepszych technologii. Dlatego, nie upajając się osiągnięciami produkcyjnymi (a roczne przyrosty produkcji sięgają w fabryce 40% pomyślano też i o nowej konstrukcji amortyzatora. Fabryczni konstruktorzy opracowali "typ 27", który, po pomyślnych próbach laboratoryjnych, przekazano do próbnej eksploatacji m.in. taksówkarzom. Widzieliśmy sprawozdania z tej eksploatacji - wszystkie pozytywne. Po przebiegach przekraczających 100 000 km amortyzatory "typ 27" nie ciekły, były sprawne. <br>Naszą konstrukcję oceniała firma "Armstrong" pod względem czystości patentowej. Werdykt brzmiał - nic nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego