Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
społecznej, nawet szokującej, trzeba więc straszyć z umiarem, bo inaczej ludzie wyprą to ze świadomości - dodaje.

Aby więc akcja wywarła jakikolwiek wpływ na widza, nie może się ograniczać do emocji negatywnych. - Taka reklama działa, jeśli pokazuje zagrożenie, możliwość uniknięcia zagrożenia i łatwość, z jaką to uniknięcie przychodzi. Jest taka reklama amortyzatorów, w której pokazuje się drastyczną scenę zbliżania się auta do człowieka na jezdni, gwałtowne hamowanie, przerażoną twarz ofiary, a potem informuje, że jeśli będziesz miał nowe amortyzatory, to tobie taka sytuacja nie grozi - opowiada prof. Dariusz Doliński, psycholog. W przypadku łódzkim obok zmasakrowanych płodów są też zdjęcia spokojnie ssących smoczki
społecznej, nawet szokującej, trzeba więc straszyć z umiarem, bo inaczej ludzie wyprą to ze świadomości - dodaje. <br><br>Aby więc akcja wywarła jakikolwiek wpływ na widza, nie może się ograniczać do emocji negatywnych. - Taka reklama działa, jeśli pokazuje zagrożenie, możliwość uniknięcia zagrożenia i łatwość, z jaką to uniknięcie przychodzi. Jest taka reklama amortyzatorów, w której pokazuje się drastyczną scenę zbliżania się auta do człowieka na jezdni, gwałtowne hamowanie, przerażoną twarz ofiary, a potem informuje, że jeśli będziesz miał nowe amortyzatory, to tobie taka sytuacja nie grozi - opowiada prof. Dariusz Doliński, psycholog. W przypadku łódzkim obok zmasakrowanych płodów są też zdjęcia spokojnie ssących smoczki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego