Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
ograniczać do emocji negatywnych. - Taka reklama działa, jeśli pokazuje zagrożenie, możliwość uniknięcia zagrożenia i łatwość, z jaką to uniknięcie przychodzi. Jest taka reklama amortyzatorów, w której pokazuje się drastyczną scenę zbliżania się auta do człowieka na jezdni, gwałtowne hamowanie, przerażoną twarz ofiary, a potem informuje, że jeśli będziesz miał nowe amortyzatory, to tobie taka sytuacja nie grozi - opowiada prof. Dariusz Doliński, psycholog. W przypadku łódzkim obok zmasakrowanych płodów są też zdjęcia spokojnie ssących smoczki maluchów, które oddano do adopcji. A jednak emocje podawane na sąsiadujących z nimi fotografiach skutków aborcji są - zdaniem psychologów - zbyt drastyczne.

Tomasz Maćkowiak
Tomasz P. Terlikowski


Uśmiechnij
ograniczać do emocji negatywnych. - Taka reklama działa, jeśli pokazuje zagrożenie, możliwość uniknięcia zagrożenia i łatwość, z jaką to uniknięcie przychodzi. Jest taka reklama amortyzatorów, w której pokazuje się drastyczną scenę zbliżania się auta do człowieka na jezdni, gwałtowne hamowanie, przerażoną twarz ofiary, a potem informuje, że jeśli będziesz miał nowe amortyzatory, to tobie taka sytuacja nie grozi - opowiada prof. Dariusz Doliński, psycholog. W przypadku łódzkim obok zmasakrowanych płodów są też zdjęcia spokojnie ssących smoczki maluchów, które oddano do adopcji. A jednak emocje podawane na sąsiadujących z nimi fotografiach skutków aborcji są - zdaniem psychologów - zbyt drastyczne. <br><br>&lt;au&gt;Tomasz Maćkowiak<br>Tomasz P. Terlikowski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;div type="art" sex="f"&gt;&lt;tit&gt;Uśmiechnij
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego