Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
formalne wykorzystujące stosunki jasności są analogiczne do stosunków opartych na wielkości i położeniu. Przebieg percepcji wiadomości i ostateczna struktura wiadomości kształtuje się jednak odmiennie.
Sposób wykorzystania w fotografii reklamowej możliwości, jakie stwarza oświetlenie często opisywany jest w kontekście techniki stosowanej w pracy na planie filmowym. Istnieją jednak różnice skłaniające do analizy tego problemu w sposób typowy dla tej formy pracy fotograficznej, jaka charakterystyczna jest dla języka reklamy ze względu na specyfikę obrazu drukowanego.
Zdaniem Wiesława Jurewicza kształtowanie przestrzeni wizualnej poprzez środki oświetleniowe zarówno w filmie, telewizji, fotografii, na scenie teatralnej, muzycznej ułatwia kreowanie indywidualnej wizji twórczej, wzmocnienie wykorzystania wpływu emocji oraz
formalne wykorzystujące stosunki jasności są analogiczne do stosunków opartych na wielkości i położeniu. Przebieg percepcji wiadomości i ostateczna struktura wiadomości kształtuje się jednak odmiennie. <br>Sposób wykorzystania w fotografii reklamowej możliwości, jakie stwarza oświetlenie często opisywany jest w kontekście techniki stosowanej w pracy na planie filmowym. Istnieją jednak różnice skłaniające do analizy tego problemu w sposób typowy dla tej formy pracy fotograficznej, jaka charakterystyczna jest dla języka reklamy ze względu na specyfikę obrazu drukowanego. <br>Zdaniem Wiesława Jurewicza kształtowanie przestrzeni wizualnej poprzez środki oświetleniowe zarówno w filmie, telewizji, fotografii, na scenie teatralnej, muzycznej ułatwia kreowanie indywidualnej wizji twórczej, wzmocnienie wykorzystania wpływu emocji oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego