Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jednej strony fantazje Taimura Martina, amerykańskiego nauczyciela przykutego przez arabskich porywaczy do kaloryfera w pustym, białym pomieszczeniu i skazanego na to, co zachował w pamięci. Z drugiej strony fantazje Adie Klarpol, młodej graficzki, która na zlecenie jednego z koncernów konstruuje światy wirtualne. Też przebywa w pustym, białym pomieszczeniu, które wypełniają animacje motywów z Henri Rousseau, van Gogha aż po trójwymiarową symulację Hagia Sophia. "Te dwie historie rozwijają się w przeciwległych kierunkach - wyjaśnia Powers. - Jedna to próba ucieczki od świata przesyconego nadmiarem wrażeń. A druga to strategia przetrwania poprzez wygrzebywanie z pamięci i tworzenie z wyobraźni całkiem funkcjonalnych światów".

Obie postaci nie
jednej strony fantazje Taimura Martina, amerykańskiego nauczyciela przykutego przez arabskich porywaczy do kaloryfera w pustym, białym pomieszczeniu i skazanego na to, co zachował w pamięci. Z drugiej strony fantazje Adie Klarpol, młodej graficzki, która na zlecenie jednego z koncernów konstruuje światy wirtualne. Też przebywa w pustym, białym pomieszczeniu, które wypełniają animacje motywów z Henri Rousseau, van Gogha aż po trójwymiarową symulację Hagia Sophia. "Te dwie historie rozwijają się w przeciwległych kierunkach - wyjaśnia Powers. - Jedna to próba ucieczki od świata przesyconego nadmiarem wrażeń. A druga to strategia przetrwania poprzez wygrzebywanie z pamięci i tworzenie z wyobraźni całkiem funkcjonalnych światów".<br><br>Obie postaci nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego