Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kalkulowaniu opłacalności tych transakcji przez różne podmioty bierze się pod uwagę różne ceny.
Dla nabywców prywatnych ważna jest cena detaliczna, gdyż ich zakupy są opodatkowane na obszarze Unii Europejskiej zgodnie z zasadą kraju pochodzenia. Nabywcy instytucjonalni - pośrednicy handlowi porównują ceny netto, ponieważ płacą oni podatki w kraju przeznaczenia towarów. Transakcje arbitrażowe są szczególnie opłacalne w odniesieniu do tych produktów, których koszty arbitrażu mają niewielki udział w cenie. Są to z jednej strony produkty o wysokich cenach i dużym zysku jednostkowym, jak np. samochody i komputery, a z drugiej - towary tanie, jednak nieskomplikowane w transporcie, które sprzedawane w dużych ilościach przynoszą duży
kalkulowaniu opłacalności tych transakcji przez różne podmioty bierze się pod uwagę różne ceny.<br>Dla nabywców prywatnych ważna jest cena detaliczna, gdyż ich zakupy są opodatkowane na obszarze Unii Europejskiej zgodnie z zasadą kraju pochodzenia. Nabywcy instytucjonalni - pośrednicy handlowi porównują ceny netto, ponieważ płacą oni podatki w kraju przeznaczenia towarów. Transakcje arbitrażowe są szczególnie opłacalne w odniesieniu do tych produktów, których koszty arbitrażu mają niewielki udział w cenie. Są to z jednej strony produkty o wysokich cenach i dużym zysku jednostkowym, jak np. samochody i komputery, a z drugiej - towary tanie, jednak nieskomplikowane w transporcie, które sprzedawane w dużych ilościach przynoszą duży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego