Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
będzie niewątpliwie łatwiejsze, jeżeli samodzielnie zgromadzimy materiały informacyjne różnych funduszy, a następnie porównamy ich oferty. Warto też naradzić się z rodziną, popytać się znajomych, a w miarę możliwości także specjalistów. Dobrym, praktycznym doradcą może się też okazać poważna prasa. Oczywiście każdy uczestnik II filaru zetknie się również z reklamą i argumentacją przedstawicieli funduszy. Wszystkie rady - zarówno te dziennikarskie, jak i te "reklamowe" trzeba oczywiście traktować z dużą dozą krytycyzmu. Zwłaszcza te ostatnie. Dlatego też nie należy podpisywać umowy pod wpływem chwilowego impulsu. Warto dać sobie trochę czasu na zastanowienie się i podjęcie decyzji. Zwłaszcza jeżeli nie jesteśmy pewni czy w naszym
będzie niewątpliwie łatwiejsze, jeżeli samodzielnie zgromadzimy materiały informacyjne różnych funduszy, a następnie porównamy ich oferty. Warto też naradzić się z rodziną, popytać się znajomych, a w miarę możliwości także specjalistów. Dobrym, praktycznym doradcą może się też okazać poważna prasa. Oczywiście każdy uczestnik II filaru zetknie się również z reklamą i argumentacją przedstawicieli funduszy. Wszystkie rady - zarówno te dziennikarskie, jak i te "reklamowe" trzeba oczywiście traktować z dużą dozą krytycyzmu. Zwłaszcza te ostatnie. Dlatego też nie należy podpisywać umowy pod wpływem chwilowego impulsu. Warto dać sobie trochę czasu na zastanowienie się i podjęcie decyzji. Zwłaszcza jeżeli nie jesteśmy pewni czy w naszym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego