Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości.
Zobowiązanie odnosi się do udzielenia odbiorcy gwarancji osiągnięcia określonych korzyści, jeśli ustosunkuje się on do przekazu zgodnie z intencjami nadawcy. Efekt ten jest skuteczny przy odpowiednim natężeniu oraz prawdopodobieństwie. Często też traktowany jest jako pusta obietnica lub konwencjonalny element reklamy. Skuteczny tylko w razie przyczynowego związku z pozostałymi elementami argumentacji oraz doświadczeniami odbiorcy.
Wywołanie poczucia straty i zagrożenia najczęściej stosowane jest wraz z regułą niedostępności lub złudzeniem spowodowanym zbiegiem okoliczności.
Wpływ autorytetu i wzorców osobowych jest wynikiem kontaktów społecznych człowieka. Wpływa na ocenę własnych decyzji i działań oraz tworzy podstawy do uzasadniania własnego postępowania. W kontekście emocjonalnym redukować może poczucie
wiadomości. <br>Zobowiązanie odnosi się do udzielenia odbiorcy gwarancji osiągnięcia określonych korzyści, jeśli ustosunkuje się on do przekazu zgodnie z intencjami nadawcy. Efekt ten jest skuteczny przy odpowiednim natężeniu oraz prawdopodobieństwie. Często też traktowany jest jako pusta obietnica lub konwencjonalny element reklamy. Skuteczny tylko w razie przyczynowego związku z pozostałymi elementami argumentacji oraz doświadczeniami odbiorcy. <br>Wywołanie poczucia straty i zagrożenia najczęściej stosowane jest wraz z regułą niedostępności lub złudzeniem spowodowanym zbiegiem okoliczności. <br>Wpływ autorytetu i wzorców osobowych jest wynikiem kontaktów społecznych człowieka. Wpływa na ocenę własnych decyzji i działań oraz tworzy podstawy do uzasadniania własnego postępowania. W kontekście emocjonalnym redukować może poczucie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego