Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
132. Kierowców podzielono na zespoły narodowe, z których każdy liczył trzy wozy, oczywiście o .różnej pojemności skokowej. W samochodach zainstalowano plastykowe zbiorniki paliwa, a maski wozów zaplombowano.
Przedtem jednak silniki zostały zważone, ponownego ważenia dokonano po powrocie z trasy liczącej 81 km. Trasa wiodła przez teren falisty, oczywiście po drogach asfaltowanych. Do wyniku zespołowego wliczano zużycie osiągnięte przez wszystkich trzech członków zespołu narodowego, ale nas interesują bardziej zużycia indywidualne, osiągnięte w tych warunkach.
Dodajmy, że dla klasy 126 przewidziano minimalną przeciętną 75 km/godz., przeciętna dla klasy wozów 128 wynosiła 75 km/godz., zaś dla wozów 132 - 80 km/godz.
Choć
132. Kierowców podzielono na zespoły narodowe, z których każdy liczył trzy wozy, oczywiście o .różnej pojemności skokowej. W samochodach zainstalowano plastykowe zbiorniki paliwa, a maski wozów zaplombowano. <br>Przedtem jednak silniki zostały zważone, ponownego ważenia dokonano po powrocie z trasy liczącej 81 km. Trasa wiodła przez teren falisty, oczywiście po drogach asfaltowanych. Do wyniku zespołowego wliczano zużycie osiągnięte przez wszystkich trzech członków zespołu narodowego, ale nas interesują bardziej zużycia indywidualne, osiągnięte w tych warunkach. <br>&lt;hi rend="bold"&gt;Dodajmy, że dla klasy 126 przewidziano minimalną przeciętną 75 km/godz., przeciętna dla klasy wozów 128 wynosiła 75 km/godz., zaś dla wozów 132 - 80 km/godz. &lt;/&gt;<br>Choć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego