Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
odpowiednio duży stopień jednolitości. Przykładowo, taką analizę można przeprowadzić oceniając pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej. Z analizy można wyciągnąć wnioski, że przedsiębiorstwo ma szansę największych zysków na rynkach atrakcyjnych, gdzie jego siła konkurencyjna jest duża (pole nr9 oraz nr7 i nr8). W sytuacji niewielkiej siły konkurencyjnej i małej atrakcyjności rynku (pole nr1 i w mniejszym stopniu - nr2 i nr3), działanie przedsiębiorstwa nie przyniesie sukcesów rynkowych i powinno ono raczej wycofać się z takiego rynku lub nań nie wchodzić.
W omawianych skrajnych przypadkach sytuacja jest dosyć oczywista, jednak w innych tak dużej jasności już nie ma. Interesująca sytuacja, gdy z
odpowiednio duży stopień jednolitości. Przykładowo, taką analizę można przeprowadzić oceniając pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej. Z analizy można wyciągnąć wnioski, że przedsiębiorstwo ma szansę największych zysków na rynkach atrakcyjnych, gdzie jego siła konkurencyjna jest duża (pole nr9 oraz nr7 i nr8). W sytuacji niewielkiej siły konkurencyjnej i małej atrakcyjności rynku (pole nr1 i w mniejszym stopniu - nr2 i nr3), działanie przedsiębiorstwa nie przyniesie sukcesów rynkowych i powinno ono raczej wycofać się z takiego rynku lub nań nie wchodzić.<br>W omawianych skrajnych przypadkach sytuacja jest dosyć oczywista, jednak w innych tak dużej jasności już nie ma. Interesująca sytuacja, gdy z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego