lat. Podobnie przecież było z poduszkami powietrznymi, napinaczami pasów bezpieczeństwa i ABS-em montowanymi najpierw w najdroższych autach, a teraz dostępnymi dla praktycznie każdego samochodu. <br><br>Motoryzacyjny wyścig, zwłaszcza ten dotyczący paliw, rozwija się fascynująco. Która technologia wygra? Trudno powiedzieć. Patrick Oliva, jeden z szefów koncernu Michelin i główny pomysłodawca zlotu aut ekologicznych, twierdzi, że nie będzie jednej zwycięskiej technologii. Wszystkie sposoby na nowy napęd znajdą swoje nisze rynkowe. Zatem jest całkiem prawdopodobne, że gdy za pięć lat wejdziemy do salonu, sprzedawca spyta: - To jak? Ropa, wodorek czy prądzik?<br><br><au>Marcin Bójko</></><br><br><div type="art" sex="m"><tit>Cicha epidemia</><br><br>Z żółtaczką typu C można żyć, nic o tym