Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
czy "Fryderyk Chopin" Montblanc, które miało być typowo polskie. Polskie pióro powinno być spokojne, najlepiej czarne i stosunkowo ciężkie - przekonywały badania rynku. To typowe pióro prezesa banku, nie pasujące do szefa agencji reklamowej. Powoli zdystansowało ono na polskim rynku wcześniejszy model - Classic Montblanc. Firma ta ma dziś w Polsce pięćdziesiąt autoryzowanych sklepów. Czternaście z nich znajduje się w Warszawie, gdzie zresztą sprzedaje się najwięcej tego typu wyrobów. - Polski klient robi się coraz bardziej wymagający i snobistyczny. Kupuje coraz droższe produkty. I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza
czy "Fryderyk Chopin" Montblanc, które miało być typowo polskie. Polskie pióro powinno być spokojne, najlepiej czarne i stosunkowo ciężkie - przekonywały badania rynku. To typowe pióro prezesa banku, nie pasujące do szefa agencji reklamowej. Powoli zdystansowało ono na polskim rynku wcześniejszy model - Classic Montblanc. Firma ta ma dziś w Polsce pięćdziesiąt autoryzowanych sklepów. Czternaście z nich znajduje się w Warszawie, gdzie zresztą sprzedaje się najwięcej tego typu wyrobów. - Polski klient robi się coraz bardziej wymagający i snobistyczny. Kupuje coraz droższe produkty. I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego