Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
bowiem pobierać opłat za przejazd, a co gorsza, NSA odroczył rozpatrzenie sprawy bez podania terminu. - To absurdalna sytuacja. Nie może być tak, że jeden człowiek wstrzymuje program budowy autostrad - mówi Jerzy Ożana, pełnomocnik zarządu Stalexportu ds. autostrad. Stalexport traci niemal sto tysięcy złotych dziennie, nie mogąc pobierać opłat za przejazd autostradą A-4.

Odwlekanie kolejnych terminów wprowadzenia opłat za korzystanie z trasy A-4 stało się już regułą. Najpierw mówiono o końcu 1997 r., potem o połowie 1998 r., następnie o końcu 1998 r. Operacja ta okazała się nierealna także jesienią 1999 r. Pobieranie opłat uniemożliwia zresztą nie tylko sprawa spornej
bowiem pobierać opłat za przejazd, a co gorsza, NSA odroczył rozpatrzenie sprawy bez podania terminu. - To absurdalna sytuacja. Nie może być tak, że jeden człowiek wstrzymuje program budowy autostrad - mówi Jerzy Ożana, pełnomocnik zarządu Stalexportu ds. autostrad. Stalexport traci niemal sto tysięcy złotych dziennie, nie mogąc pobierać opłat za przejazd autostradą A-4.<br><br>Odwlekanie kolejnych terminów wprowadzenia opłat za korzystanie z trasy A-4 stało się już regułą. Najpierw mówiono o końcu 1997 r., potem o połowie 1998 r., następnie o końcu 1998 r. Operacja ta okazała się nierealna także jesienią 1999 r. Pobieranie opłat uniemożliwia zresztą nie tylko sprawa spornej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego