Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
zostają przekonane o ważności problemu, choć mają własną na jego temat opinię.
Inaczej mówiąć, hipoteza ta wskazuje na zdolność mediów masowych do wywoływania zmiany struktury poznawczej odbiorców, co ma decydujące znaczenie dla formowania ich postaw i zachowań. Ten poznawczy aspekt recepcji treści środków masowych przyciągnął w latach ostatnich uwagę wielu badaczy komunikowania, ponieważ oferuje interesujące odpowiedzi na wiele tradycyjnych pytań dotyczących skuteczności oddziaływania środków masowych, zarówno w sferze politycznej, jak wychowawczej, kulturalnej i gospodarczej.
Ogólna idea efektu "porządku dziennego", czyli zdolności środków masowych kształtowania hierarchii wydarzeń w świadomości indywidualnej i opinii publicznej została wprowadzona do studiów nad komunikowaniem masowym stosunkowo wcześnie
zostają przekonane o ważności problemu, choć mają własną na jego temat opinię.<br>Inaczej mówiąć, hipoteza ta wskazuje na zdolność mediów masowych do wywoływania zmiany struktury poznawczej odbiorców, co ma decydujące znaczenie dla formowania ich postaw i zachowań. Ten poznawczy aspekt recepcji treści środków masowych przyciągnął w latach ostatnich uwagę wielu badaczy komunikowania, ponieważ oferuje interesujące odpowiedzi na wiele tradycyjnych pytań dotyczących skuteczności oddziaływania środków masowych, zarówno w sferze politycznej, jak wychowawczej, kulturalnej i gospodarczej. <br>Ogólna idea efektu "porządku dziennego", czyli zdolności środków masowych kształtowania hierarchii wydarzeń w świadomości indywidualnej i opinii publicznej została wprowadzona do studiów nad komunikowaniem masowym stosunkowo wcześnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego